تو عشق منی ، تو مال منی
نوشته شده توسط : صادق

تو عشق منی،تو مال منی


تو عشق منی ، تو مال منی .

تو همه هستی منی ، تو بهترین لحظه زندگی منی.

قلبم تنها برای تو می تپد ، این لحظه های سخت زندگی به عشق تو میگذرد

به عشق تو  ، عاشقترینم

تو همانی هستی که مرا از سراب تنهایی نجات دادی ای تنها بهانه برای نفس کشیدنم.

بیا و همچنان بهانه من برای زندگی در این دنیای بی محبت باش .

همه دنیا یک سو ، تو نیز که همه دنیای منی سوی دیگر!

من این سو که دنیا است را نمیخواهم ، من تنها تو را میخواهم .

تو عشق منی ، تو مال منی.

تو را میخواهم نه برای نیاز خویش ، تنها برای قلب تنهایم.

این تویی که تنها لایق قلب پر احساس منی  زیرا تو پر احساس تر از این قلب عاشق منی.

صداقت را از درون چشمانت میخوانم ، و این را میدانم که تو پاکترین عشق روی زمینی .

بیا مثل باران بر روی من ببار ، ای  پاکترین قطره.

بیا و بر تن پر از گناهم با پاکی قطره هایت ببار … و گناه هایم را از وجودم پاک کن.

من تنها با تو عاشقترینم ، تو نباشی من تنهاترینم .

با تو خوشبخترینم ، تو نباشی من بدبخترینم.

اگر تو باشی ، زندگی زیباست ، عشق بامعناست.

تو معنای واقعی عشقی ! تو مانند یک باغ پر از گل ، مثل بهشتی.

تو عشق منی ، تو مال منی .

هیچ کس  جز تو نمیتواند در قلبم خانه کند ، هیچکس نمیتواند مرا اسیر قلبش کند.

این تویی که توانستی مرا عاشق کنی ، از عشق بالاتر ، تو مرا دیوانه خودت کردی .

تو چه کسی هستی؟ انگار فرشته ای ! چقدر مهربانی ، چقدر زیبایی!

من چه کسی هستم؟ یک تنها بودم و اینک یک دیوانه ام .

و عشق منی ، تو زندگی منی.

بگذار لحظه ای دستان گرمت را بگیرم تا باور کنم که مال من شده ای .

تو عشق منی ، تو مال منی





:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس عاشقانه , شعر , شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: تو عشق منی , تو مال منی ,
:: بازدید از این مطلب : 833
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 11 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مانا در تاریخ : 1390/7/1/5 - - گفته است :
سلام.وب جالبي داريد.خوشحال ميشم ب وبلاگ منم سر بزنيد تشكر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: